Sieraden uit Hong Kong

Via ebay heb ik hele leuke sieraden gekocht. De sieraden komen uit Hong Kong en worden ZONDER verzendkosten naar Nederland gestuurd. Ik heb alles betaald via pay-pal en dat is echt heel handig. De sieraden zien er super leuk uit en kosten heel weinig. Ze waren netjes en verpakt en dus niet beschadigd ofzo.
De bovenste ketting heet Brand Fashion Bohemia style leaves multilayer Necklace en kostte €2,31.
Dan van links naar rechts:
De armband:
HOT! Nice Vintage Rhinestone Deer Head Bronze Bracelet en kostte €2,08. Ik heb deze armband ook al op een Nederlandse site gezien en daar kost ie €15,95.
Dan de andere armband: Bohemia Style Lovely heart Peacock leaf key Bracelet en kostte €2,32.
Dan de ketting met het strikje: Fashion Cute bead Pink Bowknot Necklace Pendant en kostte €1,16.
Dan de ketting met het katje:
Alice in Wonderland DISAPPEARING CHESHIRE CAT Necklace en kostte €1,93.
En dan de ketting met de kersjes:
Fashion Lovely Little Red cherry Cute Necklace Pendant en kostte €1,15.

Ik heb gisteren nog 2 ringen besteld en als die er zijn zal ik ze ook op mijn blog zetten.

Groetjes Julia...

Reacties