zondag 5 februari 2012

Gewonnen!!!

Ik heb hele leuke prijzen gewonnen waar ik heel erg blij mee ben.




De 3 foto's hierboven zijn van de "Get Glam" make-up kit die ik heb gewonnen op www.cocacolalight.nl
Het pakket is van het amerikaanse beauty-merk Benefit.
In het pakket zit: eau de toilette, lip shine, rose-tinted lip & cheek stain, mascara, foundation faker en bronzing face fowder.



Deze leuke enkellaarsjes in het antraciet en blauw heb ik uitgezocht op de site www.hypebazaar.nl Via de site www.fashionchick.nl had ik 100 euro shoptegoed gewonnen!!


Dan deze nagellak van Estée Lauder in de kleur Hot Coral. Gewonnen via www.ze.nl


Het boek Niet te filmen van Barbara Kuipers gewonnen via www.televizier.nl


Dit leuke t-shirt gewonnen via www.2dayslook.com


Dit make-up pakket van Estée Lauder heb ik gewonnen via hun facebook-pagina.
Oogschaduw duo in de kleur 08 Platinums, lippenstift in de kleur 16 Candy en lipgloss in de kleur 06 Magnificent Mauve.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten