woensdag 8 februari 2012

Personal Challenge. Dag 6.

Dag 6: Schrijf 30 interessante weetjes over jezelf.

1. Ik heb 4 katten
2. Ik heb bruine ogen
3. Ik lust geen bier, melk en cola
4. Ik ben helemaal gek van nagellak
5. Ik ben dol op crime series


6. Ik vind Johnny Depp geweldig
7. Ik wil graag een prinses zijn, dus trouwen met een echte prins
8. Ik heb meer dan 100 paar oorbellen
9. Ik was vroeger fan van Gerard Joling en Don Johnson
10. Ik heb alle films van Julia Roberts op dvd en/of video


11. Ik heb vroeger trompet gespeeld
12. Ik vind wierook heerlijk
13. Ik heb bloedarmoede
14. Ik ben zo gek op voetbal dat ik in 2000 alleen naar Italië-Zweden ben geweest tijdens het EK en daar 220 gulden voor het betaald
15. Mijn katje Sammy komt uit Servië


16. Ik vind het super leuk om beautyblogs te bekijken
17. Ronald Waterreus is mijn favo psv-er
18. Ik lees graag tijdschriften
19. Ik heb 5 zwemdiploma's
20. Mijn kat heet Nova omdat ik Zweedse namen zo mooi vind
21. Ik heb alle afleveringen op dvd van Ally McBeal en Sex and the City


22. Ik was figurant in de de tv-serie Costa
23. Ik heb ooit in de Flair, Vriendin, Glossy en Viva gestaan
24. Notting Hill is mijn lievelingsfilm
25. Ik eet het liefst snoep, ijs en chocolade
26. Ik ben fan van Take That


27. Mijn favo vakantieland is Engeland
28. Ik heb een hekel aan sneeuw
29. Ik kan niet goed tegen de hitte
30. Ik spaar de boeken van Jackie Collins (in het Engels)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten