dinsdag 29 oktober 2013

Gratis proberen

Ik vind het leuk om nieuwe producten te proberen. Als producenten met nieuwe producten uitkomen willen ze daar natuurlijk reclame voor maken en wat werkt er nou beter dan gratis producten uit proberen!!


Het eerste product wat ik "gevonden" heb  is mondwater van Zendium. Het is een grote fles van 500 ml. Koop een fles en stuur de kassabon met de coupon uit een tijdschrift (Vriendin) naar Zendium.
Ik heb de fles gekocht bij Trekpleister en de prijs is € 6,09. 


Het tweede product is van Red Band. Het zijn nieuwe winegums die suikervrij zijn. Ze heten Sweet 'n Pure.
Ik heb ze gekocht bij t Kruidvat. Het is een zakje van 70 gram en kost € 1,49. Koop wel een zakje met een actiesticker want hier staat een code op die je nodig hebt.



Het derde product is van Cool Best. Cool Best Power Fruit is er in 3 smaken. Koop een pak met een sticker, die heb je nodig voor de actiecode. Ik heb deze pakken van Cool Best nog niet kunnen vinden in de winkel.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten