Gewonnen. Kenjury van de NS Publieksprijs.

kernjury

Ieder jaar wint 1 boek de NS Publieksprijs. Iedereen kan stemmen op bovenstaande 6 boeken of op een boek naar keuze.
Ik ben gekozen samen met 299 andere mensen om in de kernjury te zitten.
Zondag 4 september ben ik naar Manuscripta geweest, de opening van het boekenseizoen.
En ik heb de bovenstaande 6 boeken ontvangen.
Het is de bedoeling dat je al deze boeken gaat lezen en dan gaat stemmen op je favoriet.
Ik heb nog vandaag en morgen om alle boeken te gaan lezen. Ik zal je eerlijk vertellen dat ga ik dus niet halen…
Maar ik heb wel al gestemd om mijn favoriet: Esther Verhoef – Déjà Vu.
De schrijvers waren aanwezig en hebben mijn boeken gesigneerd. 4 van de 6, want 2 schrijvers waren in China.
Het is super leuk om 6 boeken te krijgen en te mogen lezen. Dit haal ik dan wel niet binnen de tijd maar ik ga ze zeker lezen.
Groetjes Julia…

Reacties