Tag: Hoe nep ben ik (en jij?)

Leuke tag gevonden op de blog wickedskakid.nl

Heb je ooit cosmetische chirurgie ondergaan?
Nee. Ik heb wel ooit moedervlekken weg laten halen, maar dat was omdat ik twijfelde of deze wel ‘veilig’ waren niet omdat ik het mooier vond.

Gebruik je valse wimpers?
Nee. Ik zou wel willen maar het is me nog niet gelukt. Ze blijven niet plakken.

Draag je een weave of extensions?
Nee.

Gebruik je iedere dag make-up?
Nee, niet iedere dag. Als ik geen zin heb in make-up dan doe ik t niet. Meestal heb ik wel een beetje make-up op. Alleen voor speciale gelegenheden doe ik echt mijn best.

Zou je een cosmetische operatie overwegen?
Alleen als het echt nodig is. Oogleden laten liften als ik echt niks meer zie.. maar ik ben nog geen 80 haha

Kan je nog zonder make-up?
Ja, kan wel. Maar liever niet.

Draag je nepnagels?
Nee. Ook nog nooit geprobeerd, ik denk dat ze er na 5 minuten al af zijn.

Verf je je haren?
Yep. Af en toe een andere kleur vind ik leuk. In de zomer meestal wat lichter en in de winter wat donkerder.

Ga je onder de zonnebank?
Ja, bijna elke week. Ik heb er zelf 1. Ik ben geen type dat in de zomer uren in de zon gaat liggen.

Gebruik je selftanners?
Nee, ik ben niet zo’n talent in smeren zonder strepen… denk ik.

Heb je tattoo’s?
Ja 1. Onder op m’n buik/lies

Groetjes Julia…

Reacties