zondag 1 september 2013

Catrice L'Afrique c'est chic


Catrice brengt ongeveer elke maand een nieuwe Limited Edition collectie uit. Helaas komen niet alle Limited Edition collecties naar Nederland. Zoals de Limited Edition L'Afrique c'est chic.
Ik was meteen helemaal weg van de collectie, die kleuren, zo mooi!!
Mijn opa heeft vroeger bij Vlisco gewerkt. Een Nederlands bedrijf dat stoffen maakt en ontwerpt voor mode in West en Centraal Afrika. Daar deden me de stoffen en kleuren meteen aan denken.




Maar ja, de collectie is niet te koop in Nederland...wat nu?
Ik heb Catrice gemaild maar helaas, ze konden me niet helpen.
Dus ik heb een Duitse beautyblogger gevraagd of ze de nagellakken wilde kopen en naar me op wilde sturen. Ik zou natuurlijk alles betalen. En ja ik heb iemand gevonden die me wilde helpen. 
Kathrin van bibbedibabbedibeauty was mijn reddende engel. Ik ben zoooo blij met deze prachtige lakken. Ik ben Kathrin zo dankbaar. 



Als verrassing zat er ook een lak van P2 bij. P2 is niet te koop in Nederland, dus heel speciaal. Dit lakje heeft een "Sand Style" en heet 050 Confidential. (linksboven)


De lakjes van L'Afrique c'est chic hebben een "Sand Finish". 
De lak in dus niet glad, maar het lijkt of er een laagje gekleurd zand op je nagels zit.
Van links naar rechts: C04: Rouge, Bien Sรปr. C01: So Classy. C02: Quel bleu turquoise. C05: L'Orange. C03: Sunny Side. 


En nog een foto van dichtbij. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten