Fijne dag vandaag...

Vandaag op tijd op gestaan en om 9.00 uur met ons mam met de honden gaan wandelen.
In overleg met het GGZ ga ik nu elke dag op tijd opstaan en veel doen overdag, want dan ben ik 's avonds moe en kan ik waarschijnlijk beter slapen. Klinkt allemaal heel logisch natuurlijk, maar ja, als je niks te doen hebt dan blijf je maar in bed liggen...

Ziva was vandaag in de sloot gesprongen en zat helemaal vol met waterkroos.
Gekke hond :-)

Ik had mijn boek uitgelezen. Taal is zeg maar echt mijn ding van Paulien Cornelisse. Heel leuk boek. 
Ik merk dat ik nu meer let op de rare dingen in onze taal.


Thuis maar eens flink aan het poetsen en opruimen gegaan. En mijn nieuwe schilderij in de keuken opgehangen.


Mijn tijdelijke kittens van het asiel in Beilen zaten lekker in t zonnetje.


Verrassing. Ik heb deze slushymaker gewonnen. Ik denk dat ik 'm maar laat staan tot de zomer...



Reacties