Happy Halloween

Afbeelding
foto’s: http://weheartit.com/

Het is vandaag Halloween. Een feestdag die in Nederland niet echt gevierd wordt.
Maar ik vind het leuk om toch mijn huis een beetje te versieren en ook mijn nagels.

Afbeelding

Kaars met herfstspulletjes er om heen, van Jumbo en Wibra.

Afbeelding

Een kaarshouder voor een waxinelichtje. Geen idee waar ik die gekocht heb, ik heb ‘m al jaren.

20131031_1744251

halloween11

En een slinger met poppetjes die over de deur hangt. Deze komt uit Canada.

En dan de nagels:

Afbeelding

Omdat ik geen nailart-kunstenaar ben, heb ik gekozen voor oranje nagellak met zwarte crackle-lak er overheen. Het trolletje is de helft van een paar oorbellen. Ook uit Canada.

Afbeelding

Doe jullie iets speciaals voor Halloween??

Groetjes Julia…

Reacties