BB Cream van de Aldi

bb

Een tijdje geleden kocht bij de Aldi de BB Cream van het merk Biocura.
Volgens de verpakking:
Crème met een alles-in-1 technologie, waarbij de verzorging wordt gecombineerd met een vleugje make-up.
– verstopt de poriën niet
– vervaagt imperfecties
– voorkomt huidveroudering
– UVA/UVB-filter SPF 15
– versmelt met uw huidkleur
– 24 uur hydratatie
– met vitamine C en minerale pigmenten
– 2 varianten voor lichte of donkere huid
– 50 ml

Prijs € 6,99

bb1

DSCF0473 - kopie

DSCF0474 - kopie

De medium kleur kleurt mooi op mijn hand. Voor mijn gezicht was ‘ie toch iets te donker. Ik ga daarom nog een tube halen in de lichte kleur en deze dan mengen. Morgen (18-12) liggen er weer nieuwe tubes in de winkel zag ik in de folder van deze week. De BB Cream zit niet in het vaste assortiment.

Ik vind de crème heel fijn. De enige andere BB Cream die ik ooit gebruikt heb is die van Garnier. De crème van Garnier geeft een glanzende finish, de crème van de Aldi een matte finish.

Een fijne crème dus. Omdat er maar 2 kleuren zijn  is het met de kleur een beetje puzzelen.

Hebben jullie deze crème al geprobeerd?? En wat is je favo BB Cream??

Groetjes Julia…

Reacties