Bestelling Sammydress

Gisteren kreeg ik mijn bestelling van Sammydress binnen.
Ik heb 20 november mijn bestelling geplaatst.  4 december kreeg ik mail dat de bestelling werd verzonden. En 13 december heb ik de bestelling ontvangen.

201310281103204965

sammydress1

Sammydress is een bedrijf uit Hong Kong.

DSCF0556 - kopie

Het vestje ziet er goed uit en kostte € 5,36.

DSCF0560 - kopie

De ketting met blauw/oranje/gele stenen kostte € 5,67.

De ketting met de bruine/groene stenen kostte € 4,11.

De ketting met het zwarte katje kostte € 8,67.

De ketting met zwart/witte stenen kostte € 4,22.

De sieraden zien er allemaal prima uit. Wel even checken of alle ringetjes goed vastzitten. Maar dat doe ik altijd.

Ik ben heel blij met mijn bestelling van Sammydress en kan t dan ook iedereen aanraden.

Groetjes Julia…

Reacties