Dove Pistache & Meiklokjes

Dove-Purely-Pampering-Meiklokjes-450x450_tcm164-372686

Een tijdje geleden ontving ik van Kruidvat deze fles douchecrème van Dove “Pistache & Meiklokjes” om te testen.

Toen Dove in 2012 de Purely Pampering-lijn lanceerde, ging tegelijkertijd de campagne ‘Creëer je eigen douchecrème’ van start: een oproep om een persoonlijke variant te bedenken voor een heerlijk verwenmoment onder de douche. Uit maar liefst 4.700 inzendingen koos een vakjury vijf geurcombinaties gebaseerd op originaliteit en motivatie. Vervolgens kon via de Facebook-pagina van Dove Nederland worden gestemd.

De winnende geur werd Pistache & Meiklokjes, een bijzondere combinatie van pistache – het nootje dat bekendstaat als rijke bron van essentiële vetzuren en anti-oxidanten – gemixt met de zachtzoete geur van meiklokjes, ook wel bekend als lelietjes-van-dalen.

Wendy Versteeg de winnaar vertelt dit over haar geur: “Ik ben blij dat Dove mijn variant Pistache & Meiklokjes heeft uitgeroepen tot winnaar van de Dove Facebook co-creatiecampagne. De geur van meiklokjes is voor mij altijd favoriet geweest en is samen met de kleur en smaak van pistache een rode draad in mijn leven. De unieke formule van Dove Douchecrème Pistache & Meiklokjes is zacht, delicaat, vrouwelijke en warm. Heel bijzonder dat ‘mijn’ geur nu in een heleboel badkamers gebruikt zal worden. Ik zou zeggen: geniet ervan, dat doe ik ook!”

DSCF0480 - kopie

Deze douchecrème is heel fijn, voelt fijn op je huid, is voedend, schuimt lekker en ruikt lekker. De geur is zoet en fris tegelijk. De geur doet me denken aan schuimpjes tussen de pepernoten mmmm.

strooigoed-nieuw50892330079d6

Bij deze de ingrediënten voor degene die dat wil weten:
Aqua, Sodium Hydroxypropyl Starch Phosphate, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Lauric Acid, Petrolatum, Sodium Cocoyl Glycinate, Sodium Lauroyl Isethionate, Glycerin, Helianthus Annuus Seed Oil, Parfum, Pistacia Vera Seed Extract, Magnolia Liliflora Flower Extract, Sorbitol, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Sodium chloride Viscosity, Propylene glycol, Propanediol Viscosity, Sodium Isethionate, Stearic Acid, Sodium Palmitate, Sodium Stearate, Sodium Palm Kernelate, Tetrasodium EDTA, Tetrasodium Etidronate, Citric acid, DMDM Hydantoin, Sodium benzoate, Methylisothiazolinone, BHT, Zinc Oxide, Alumina, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl alcohol, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Coumarin, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, CI 19140, CI 42090, CI 77891

Kijk dit youtube filmpje voor meer info:

Hebben jullie deze douchecrème al geprobeerd??

Groetjes Julia…

Reacties