Treacle Moon

001000102_001_217693_708

Op de website belessa.nl kwam ik een artikel tegen over de douchegels van Treacle Moon.

Ik ben dol op de geur van kaneel vooral in de herfst en winter. Deze douchegel ruikt naar kaneel en die geur had ik nog niet.
Dus ik meteen naar de Albert Heijn want dat is de enige wereld in Nederland die producten van dit Engelse merk verkoopt.

20131128_110749

Bij het schap aangekomen zag ik 9 verschillende “bath and shower gels” en 3 soorten “scrubs”.

20131128_110755

De 9 geuren zijn:
My Coconut Island: De exotische eilandgeur van kokos
The Raspberry Kiss: De sprankelende geur van sappige frambozen
Iced Strawberry Dreams: Het zoete van rijpe aardbeien
That Vanilla Moment: De weelderige verleiding van romige vanille
Warm Cinnamon Nights: De winterse geurbeleving  met kruidige kaneelaccenten
Her Lavender Story: Pure rust en ontspanning met geurnoten van lavendel
Her Mango Thoughts: Fruitige bubbels met een vrolijke mango-twist
Those Lemonade Days: De verkwikkende frisheid van sprankelende citroenen
One Ginger Morning: Pure verkwikking met geurnoten van gember

20131128_110807

Een fles “bath and shower gel” kost € 4,95 en er zit 500 ml in. Te gebruiken als douchegel en badschuim.

20131128_110819

De scrub is verkrijgbaar in de geuren kokos, framboos en vanille.
De prijs is ook € 4,95.

DSCF0528 - kopie

mmm deze douchgel ruikt zo lekker.
De verpakking doet me denk aan die van Philosophy en het merk I love… dat bij Douglas te koop.

De website van Treacle Moon is ook heel leuk. Zet vooral je geluid even aan.

Kennen jullie het merk Treacle Moon??

Groetjes Julia…

Reacties