geshopt @ Amsterdam

Vorige week ben ik naar Amsterdam geweest. En toen ik daar was heb ik natuurlijk ook geshopt.

Op onderstaande foto zie je mijn aankopen van Flormar, The Body Shop en Lush.

DSCF0626

Flormar is een Turks beautymerk dat 31 oktober 2013 haar eerste winkel in Nederland opende aan de Kalverstaat in Amsterdam.
Er was heel veel keus in nagellak. Ik kocht een blauwe glitternagellak. Er was heel veel keus in nagellak. De nagellak komt uit de Icy Top collection en heeft de naam IT01.  Ik heb de nagellak nog niet geprobeerd maar vond op de site zebra-nails.blogspot een hele mooie swatch.
De prijs is € 3,50.

Flormar Icy Top IT01 (2)

Bij The Body Shop was het sale. Yeah. Ik kocht de Cranberry Joy shimmer lotion van de kerstcollectie.
Deze was nu € 5,- ipv € 10,-. In de winkel stond een tester en hij glinstert prachtig.
Lijkt me heel mooi om in de zomer op mij benen te smeren.
Ik kocht ook nog  de Deep Sleep dreamy pillow & body mist. Elk tweede product was nu te koop met 50% korting. Daarom kocht ik 2 flesjes. De prijs is normaal gesproken € 16,- per stuk. Ik slaap nogal moeilijk en deze spray helpt me om te slapen.
Op de website zijn de sale-producten ook te koop en de actie 2e halve prijs ook. 2e halve prijs geldt niet op de prodcuten in de sale.

95165m_zaaBij Lush kocht ik de Prince Charming shower gel. Deze shower gel hoort bij de Valentijns-collectie en is tijdelijk verkrijgbaar. Ik had geen idee dat deze shower gel bij de Valentijns-collectie hoorde. Ik kocht ‘m omdat de snow fairy er niet was en ik toch iets wilde kopen. De geur is heerlijk. Een mix van vers granaatsappelsap, grapefruit, sandalhout en geranium met een vleugje vanille geven deze beeldschone showergel een geweldige geur.  De shower gel is er in 3 formaten: 100 gram, 250 gram en 500 gram. Prijs: € 7,95 ; € 15,95 en € 26,95.

slider_prince_charming

Omdat ik toch in Amsterdam was ging ik op zoek naar een Kruidvat met een tweede Essence-schap. Het was een heel stuk lopen maar zeker de moeite waard. Ik kocht 6 kleuren nagellak.
De sierraden waren in de sale. Ik kocht 3 paar oorbellen voor € 2,- en een ring voor  € 2,-.

DSCF0640

csm_75802_9b6c88eb06aa

Bovenste rij, vlnr: 161 ciao oliviero137 wanna be your sunshine159 the green & the grunge.
De donker groene kleur was de kleur van het jaar 2013: Emerald.
Onderste rij, vlnr: 132 break through163 hey, nude!133 oh my glitter!.
De linkse paarse kleur is de kleur van het jaar 2014: Radiant Orchid.

DSCF0643

Ik kocht bij t Kruidvat ook nog een heleboel geurkaarsen en een setje waxmelts voor in een oliebrander.
Ja het was behoorlijk zwaar om al deze kaarsen te sjouwen, maar ja ze waren allemaal met 50% korting en er zaten er een aantal bij die ik nog niet had.

DSCF0650

Zo ik heb weer lekker geshopt. Hebben jullie nog shoptips??

Groetjes Julia…

Reacties