Bestelling Yves Rocher

DSCF0581
Een tijdje geleden deed in een bestelling bij Yves Rocher. Ik kreeg er een leuk cadeau bij en ik wilde toch al bestellen omdat ik de handcrème Cacao & Framboos zo lekker vond.
Ik bestelde dus de handcrème Cacao & Framboos en ook maar meteen de handcrème Cacao & Sinaasappel. € 1,95 per stuk.
De dagcrème voor stevigheid & volume kreeg ik gratis. Deze kost normaal € 16,90.
Ik bestelde ook een lippenbalsem van Cacao & Sinaasappel. Deze kost € 1,95.
En ik bestelde mijn favoriete parfum: Comme une Evidence. Dit parfum van Yves Rocher bestaat 10 jaar en was nu te koop in een speciale editie. Prijs € 35,90. Ik betaalde € 17,95 want ik had een 50%korting-sticker.
Dit parfum is echt mijn “signature scent” voor overdag. Voor ’s avonds is dat Kate Moss Velvet Hour.
Ik kreeg ook nog 3 gratis mini-producten. Een dagcrème, een douchegel en een eau de toilette (man).yvesr1

yvesr2

Bestellen jullie ook wel eens bij Yves Rocher??

Groetjes Julia…

Reacties