Handcrème

Handcrème ik ben er dol op. Elke avond voor ik ga slapen smeer ik mijn handen in. En ook als ik mijn handen heb gewassen want dan voelen ze altijd zo droog aan.

Van shampoo, bodylotion en douchegel heb ik een enorme voorraad, maar van handcrème niet. Ik koop gewoon een nieuw als ‘ie op is. Daarom dacht ik de laatste maanden ik zal eens op leuke aanbiedingen gaan letten.

DSCF0563
Van links naar rechts: Le Couvent des Minimes Baume du Jardinier Handcrème. Deze zat in een Truly Yours Box. Fijne handcrème, heeft wel een apart geurtje omdat ie naar planten ruikt. Magische planten 🙂
Dan een sample van de handcrème Cacao & Framboos van Yves Rocher. Ik vond deze zo lekker ruiken dat ik een grote tube heb besteld.
Handcrème van de Aldi met Q10. Deze kost € 1,19 voor 75 ml en is nieuw in het assortiment. Fijne handcrème, niks mis mee. De geur doet me denken aan Zwitsal.

creme1

DSCF0569
Ook van Aldi is de handcrème met glycerine. Deze zat tijdelijk in het assortiment. Voor een tube van 250 ml betaalde ik € 1,29.
De handcrème van I love… kocht ik bij Douglas. Ik koos voor de geur Blueberry & Smoothie. Deze ruikt heerlijk naar bosbessen. Voor een tube van 75 ml betaalde ik € 5,95. Dat is beste duur, maar ik wilde graag iets proberen van het merk I love…
Bij Yves Rocher kocht in 2 tubes handcrème, in de geuren Cacao & Framboos en Cacao & Sinaasappel. Voor een tube van 75 ml betaalde ik € 1,95. De geur Cacao & Sinaasappel ruikt precies als die chocolaatjes met sinaasappel vulling mmmm.

creme2

img_1177400762142

DSCF0593
Bij De Tuinen waren de handcrèmes in de aanbieding. 3 voor de prijs van 1.
3 tubes voor € 5,99 ipv € 15,97. Er zit 100 ml in een tube.
Ik koos voor de geuren Kokos, Lavendel en Komkommer. Deze handcrème is er ook nog in Roos, Bamboe en Mexicaanse Cactus.

creme3

Wat vinden jullie de fijnste handcrème??

Groetjes Julia…

Reacties