L'Oréal Paris Infallible Nail

IMG_20140628_202827
Ik ben lid van het Etos-panel. Het leuke daaraan is dat je soms nieuwe producten mag testen.
Deze keer mocht ik een nagellak  van L’Oréal testen. De L’Oréal Paris Infallible Nail om precies te zijn.
Ik kon kiezen tussen 3 kleuren: lichtroze, donkerrood en oranje. Ik heb de oranje kleur gekozen omdat ik van felle kleuren hou.
013 Extrême Orange.

IMG_20140629_155236
Ik was blij om te zien dat het 2 losse potjes waren. Ik dacht dat ze aan elkaar vast zaten zoals ik wel eens bij Essence heb gezien. Dit lakt een stuk makkelijker.  Eerst gebruik je potje 1 met de kleur. De kleur is door de hoge intensiteit van micro-pigmenten extra diep. En daarna gebruik je potje 2 met de topcoat. De gel activator versterkt de kleur van je nagellak, vergroot de glans en geeft je nagel meer volume. L’Oréal belooft dat de nagellak 12 dagen op z’n plek blijft zitten. Dat is wel heel erg lang…

IMG_20140629_154945
Het resultaat een prachtige felle kleur oranje die ook nog een mooi glanst. De kleur doet me denken aan Fred Said Red van Catrice. Een mooie oranje rode kleur.

IMG_20140705_185035
Na 7 dagen zagen mijn nagels er zo uit. De kleur zat er nog prima op behalve aan de randjes. Ik was ook nog een middag bij de kinderboerderij geweest en dat is meestal niet zo goed voor mijn nagels. Maar deze nagellak doorstond ook de “kinderboerderij-test” haha.
De 12 dagen gaat deze nagellak niet halen. Misschien als je 12 dagen op de bank gaat zitten en verder niks doet. Maar hij blijft wel een stuk langer zitten dan andere nagellakken die ik heb gebruikt.

20140712_154709
Vandaag zag ik de nagellak voor het eerst in de winkel liggen bij Kruidvat. De prijs is € 10,99. Dat is een hoop geld, maar je hebt dan wel een hele goede nagellak. Ik wacht zelf op een aanbieding denk ik. “Mijn” Kruidvat verkoopt 9 verschillende kleuren. In de webshop van Kruidvat zag ik dat er in totaal 14 verschillende kleuren zijn.

O ja de Webshop van Kruidvat. Daar kun je sinds kort ook make-up bestellen. Dus ook van merken die “jouw” Kruidvat misschien niet heeft zoals MUA en Sinful Colors. Ook de Limited Editions van Catrice en Essence zijn te koop via de webshop. Dus als je bij een leeg schap staat denk dan even aan de webshop van Kruidvat.

Hebben jullie deze nagellak al gezien en wat vinden jullie er van??

Groetjes Julia…

Reacties