Grace Kelly en Butterscotch chocolade

Scan0103

Grace Kelly en Butterscotch chocolade?! Wat hebben die 2 dingen nou met elkaar te maken… Nou eigenlijk niks, maar voor mij wel.

1939520_631406443595330_316758719998570498_o

Een tijdje geleden zag ik op Facebook dat Kruidvat op zoek was naar mensen om het Eigen Merk te promoten.
Dus ik stuurde een berichtje. En tot mijn verrassing werd ik uitgekozen.
Mijn favoriete eigen merk product is…. je raadt het al… Butterscotch chocolade. Heel erg lekker en helemaal niet duur. Ik ben dol op chocolade en zo’n reep kan ik m’n holle kies 🙂

De foto’s werden gemaakt in een Kruidvat filiaal in Apeldoorn. Er was zelfs een visagist aanwezig. Ik had een vrolijke outfit aan gedaan. En ben met een grote lach ben ik op de foto gegaan met de reep chocolade. In augustus gaat Kruidvat deze foto’s gebruiken. Ik was natuurlijk niet de enige die op de foto ging. Dus wanneer mijn foto in de folder staat weet ik niet precies.

2014-07-01 17.51.14
Als bedankje kreeg ik deze goodiebag met, uiteraard, Kruidvat eigen merk producten.
Er zat ook een cadeaubon bij en daarvan kocht ik meteen al wat producten die “mijn” Kruidvat niet heeft. Nagellak van Sinful Colors en een paar dingen van Essence uit het “tweede schap”.

2014-07-01 17.54.13

Toen ik terug was op het NS Station van Apeldoorn zag ik dat de expositie van Grace Kelly ook in Apeldoorn was. Paleis het Loo ligt dus in Apeldoorn… oeps dat wist ik dus niet.
Omdat ik toch in Apeldoorn was ben ik daar meteen naar toe gegaan. Ik ben dol op alles wat met prinsessen en kastelen te maken heeft.

Grace-Kelly-expositie-by-Menno-Mulder-Photography-51
De entree.

grace-kelly-expositie-by-menno-mulder-photography-48
De expositie was in tweeĂ«n verdeeld. Beneden waren de jurken te zien die Grace Kelly droeg in de films waar ze in speelde. Met op beeldschermen scene’s uit deze films.

Grace-Kelly-expositie-by-Menno-Mulder-Photography-8

Grace-Kelly-expositie-by-Menno-Mulder-Photography-6
Ook waren de jurken en pakjes te zien die ze droeg nadat ze Prins Rainier heeft leren kennen.
Met natuurlijk (een replica van) DE trouwjurk.

grace-kelly-bride-790440

Grace-Kelly-expositie-by-Menno-Mulder-Photography-39
Een verdieping hoger ging de expositie verder met jurken en pakjes die Prinses Gracia droeg toen ze getrouwd was.

Grace-Kelly-expositie-by-Menno-Mulder-Photography-28Wat mij vooral opviel waren de details in de kleding. Al die knoopjes, pailletten en borduursels. De stoffen waren ook heel mooi. Hele mooie “rijke” stoffen met structuur. Wat ik mooi vond waren de witte handschoenen die Grace vaak droeg. De brede band meteen onder de buste viel me ook op. Zoals bij de jurk hierboven rechts op de foto en bij de trouwjurk.

Scan0104
Links het pakje dat Grace droeg tijdens het burgerlijk huwelijk. De stof is kant over tafzijde met roze borduursels.
Rechts een jurk die Grace droeg in de film To Catch a Thief. De witte versieringen zijn er op geborduurd met dik wit garen.

9200000005119963

Ik kocht dit boek met prachtige foto’s. Een naslagwerk van een echt stijlicoon is nooit weg toch…
Dit boek is ook te koop bij Bol.com.

Ik heb ook de rest van het paleis bekeken. Echt heel mooi om te zien. Behalve de kamer met “jachttrofeeĂ«n” van prins Bernhard. Bah, er hing zelfs een echte olifantenslurf aan de muur, met een lampje er aan.

2014-06-20 15.41.55
Als laatste nog een selfie in een prachtige kamer waar bloemen aan het plafond hingen.

De Grace Kelly expositie in Paleis het Loo is nog te zien tot en met 26 oktober 2014.

Ben jij fan van Kruidvat eigen merk producten of van Grace Kelly??

Groetjes Julia…

Reacties