Nieuwe nagellak: MUA, Catrice, Maybelline, Rimmel, Miss Sporty

2014-08-01 20.09.31 Gisteren besteld op kruidvat.nl vandaag al binnen. Deze lakjes liggen nog niet in  de winkel maar zijn wel al te koop op de website. Behalve die van MUA dan, die heb ik gekocht omdat “mijn” Kruidvat dit merk niet verkoopt.
Van links naar rechts:
De eerste lak is van MUA, dit merk wordt niet verkocht bij mijn Kruidvat daarom heb ik er 1 besteld.
De kleur heeft Frozen Yoghurt is kost € 2,49.
Dan een lakje van de nieuwe collectie van Catrice. Million Brilliance 03 Let’s get lost in Vegas en kost € 3,59.
Dan 3 nieuwe lakjes van Maybelline Color Show: Acid Wash Effect.
245 Lilac Rebel. € 3,99.
247 Ripped-Tide. € 3,99.
248 Bleached Blue. € 3,99.
Er is ook nog een vierde lakje maar dat is een topcoat met alleen witte glitters. In Duitsland werd een mintgroen lakje verkocht ipv de witte topcoat en die had ik liever ook naar Nederland zien komen.

2014-08-01 20.11.40Ik bestelde ook nog een paar nagellakken via de webshop van nicedealzz.nl.
Ik heb al 2 kleuren van Cocktail Colour van Rimmel: Oranje (120 Shirley Temple)  en Groen (150 Cutie Colada). Deze worden in de winkel niet meer verkocht. Daarom ging ik online op zoek en vond 2 andere kleuren op de site van nicedealzz.nl. Helaas kan ik de blauwe (130 Apple Berry Smoothie) nergens vinden.
Van links naar rechts:
Rimmel Cocktail Colour: 140 Hawaiian Punch. € 1,50
Rimmel Cocktail Colour: 110 Baby Bellini. € 1,50
Miss Sporty Clubbing Colours: nummer 328. € 0,50
Rimmel 60 seconds: 810 Blue My Mind. € 1,50. De kleur is anders dan de naam doet vermoeden, paars.

Welke kleur vinden jullie het mooist??

Groetjes Julia…

Reacties