Tony's Chocolonely Melk, Pecan, Marshmallow

2014-08-13 19.57.36Op Instagram zag ik foto’s voorbij komen van een nieuwe Tony’s Chocoloney- reep. Huh? De reep die ik zag kende ik niet en we hebben ‘m ook niet bij de Wereldwinkel (waar ik werk). Dus ik kijk op site van Tony’s Chocolonely en zie dat er inderdaad een nieuwe reep is: melk, pecan en marshmallow.

Op de site van Tony’s staat het volgende te lezen: Onze eerste heuse estafette-reep! Ieder half jaar een andere smaak, omdat je soms gewoon zin hebt in iets anders. Dit is alvast een combi om warm van te worden, kleine, zachte marshmallows met stukjes pecan. Let op: deze reep is komend jaar alleen te vinden bij de (meeste) Albert Heijn supermarkten.

Deze reep is dus alleen bij Albert Heijn te koop.

2014-08-13 20.32.58
De chocolade is heerlijk, zoals altijd. De stukjes pecan vind ik ook lekker. De stukjes marshmallow moet je even zoeken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze niet echt proef, wat ik jammer vind.

Voor de liefhebbers hier nog de ingrediënten:
Belgische melkchocolade met pecan en marshmallow. Ingrediënten: Suiker*, volle melkpoeder, cacaoboter*, cacaomassa*, pecan 4,5%, marshmallow 0,6% (glucose-fructose stroop, suiker, water, gelatine, maïszetmeel, natuurlijke vanille) emulgator: sojalecithine. Cacaobestanddelen: ten minste 32%. Kan sporen van ei en gluten bevatten. *Fairtrade

Scan0106
Aan de binnenzijde van de verpakking vind je meer info over Tony’s Chocolonely.

Heb jij deze reep al geproefd??

Groetjes Julia

Reacties