Oral-B PRO 7000 Black

10616012_10154631105630381_3649505503050482451_nVandaag ging ik naar de postbalie van de supermarkt om een pakje op te halen. Ik had geen flauw idee wat er in zat en was dan ook blij verrast om te zien dat het een pakje van “Lekker in het Leven” was.

Ik had me opgegeven om een Oral B elektrische tandenborstel te testen en ik was uitgekozen. Yeah!!!

Het is niet zomaar een elektrische tandenborstel het is een Oral-B PRO 7000 Black. Het ziet er nogal ingewikkeld uit voor iemand die totaal niet technisch is zoals ik. Maar goed dat vogel ik allemaal wel rustig uit.

Dit is trouwens de link naar de elektrische tandenborstel op Bol.com. Wil je ook een Oral B elektrische tandenborstel kopen op Bol.com?? Stuur me dan even een berichtje want ik heb een stapeltje kortingscodes van 30%.

Ik ga deze tandenborstel een tijdje testen en dan laat ik jullie weten wat ik er van vind.

Hoe poets jij je tanden? Met een “gewone” tandenborstel of met een elektrische??

Groetjes Julia…

Reacties