Herfst Tag

Colors-Herfst-appel-ansichtkaart-Oktoberdots

Het is weer herfst… dus tijd voor de herfst tag.
Ik heb 2 verschillende versies gevonden op internet op de site fablouise.nl en kittehscupcakes.nl .
Ik heb de leukste vragen uitgekozen.

Wat is er zo leuk aan de herfst?
Ik vind het mooi om te zien hoe de natuur verandert. De kleuren van de bladeren. Het is fijn om thuis op de bank te zitten met een kop thee terwijl het buiten regent.

Favoriete herfst drankje?
Chai thee met melk & warme chocomel met slagroom en marshmallows. mmmm

Favoriete geurkaars?
Appel kaneel.

Colors-Herfst-pompoen-ansichtkaart-Oktoberdots

Welk kledingstuk past voor jou het beste bij de herfst?
Een wat langere trui met een losvallende col. Dus niet zo’n strakke coltrui, die tegen je keel drukt.
Daar kan ik echt niet tegen

Favoriete herfst schoenen?
Lange leren laarzen.

Beauty musthave voor de herfst?
Lippenbalsem en handcrème.

Colors-Herfst-paddenstoel-ansichtkaart-Oktoberdots

Welke lipstick draag je in de herfst?
Een oranje/bruine kleur.

Go to oogschauw kleur?
Warme kleuren, zoals bruin, okergeel, oranje.

Autumn treat?
Alles met appel en kaneel. Vooral de appel kaneel vla van de Aldi.

Colors-Herfst-eikeltje-ansichtkaart-Oktoberdots

De foto’s zijn kaarten die ik vond op de site oktoberdots. Een hele leuke site waar je kaarten, posters en papierwaren kunt vinden.

Groetjes Julia…

Reacties