Favorieten najaar 2014

2015-01-22 16.29.44Dit zijn de producten die ik afgelopen maanden met veel plezier heb gebruikt.

2015-01-22 16.29.44
Als eerste deze heerlijke shower gel van Bodycare Deli. De geur is heerlijk en hij schuimt fijn.
In deze shower gel zitten geen parabenen en hij is niet getest op dieren.
Bodycare Deli is te koop bij Trekpleister.

purep_Bodylotion_lrg449-752929
Als tweede de purely pampering bodylotion van Dove. De geur is pistache met magnolia. Voelt heerlijk aan en ruikt zo lekker. De geur doet met denken aan schuimpjes die tussen de pepernoten hebben gelegen.

essencehandcream
Als derde deze handcrème van Essence. De geur van banaan en chocolade is zo lekker. De handcrème voelt heerlijk aan en trekt goed in. Ik kocht ‘m bij de Duitse website kosmetik4less.de.

2015-01-22 16.29.44 - kopie (2)
Als vierde een geurkaars. Normaal ga ik voor warme geuren zoals kaneel en sandelhout, maar ook fruitgeuren vind ik heerlijk. Daarom was ik zo verbaasd dat ik deze geur zo lekker vind. Eucalyptus ruikt heerlijk fris.
Ik kocht deze kaars een keer bij Kruidvat of Trekpleister.

1469793_10153630984705381_1875784670_n
Als Kruidvat en Trekpleister een speciale aanbieding hebben van geurkaarsen dan koop ik meestal alle geuren en soms wordt je dan verrast door een heerlijke geur die je nog niet kende 🙂

2015-01-22 16.32.30
Als vijfde dit oogschaduwpalette van Saffron. Er zitten 12 matte kleuren oogschaduw in. Ik vind deze felle kleuren zo mooi, zeker in combinatie met bruin- en grijstinten. Ik kocht het palette bij Big Bazar. De prijs weet ik zo niet meer, 2 à 3 euro geloof ik.

image
Als zesde de Blue Blood Gel van Neoderma. Ik gebruik sinds een paar maanden medicijnen voor mijn acne en ik kreeg daar een droge huid van. Ik keek ik mijn kast naar een goed product en zag deze gel staan die ik een keer gewonnen heb. Je hebt maar een klein beetje nodig en je huid voelt daarna heerlijk aan. Ik weet niet of het door de medicijnen komt of door deze gel, maar ik heb geen acne meer. Zelf de mee-eters op mijn neus zijn verdwenen. Het product is best duur, dus of ik een nieuwe ga kopen als deze op is weet ik nog niet.

22879_1
Als zevende het “wonderpotje” van Oriflame. Ik heb ‘m gebruikt voor mijn schrale lippen, helaas ook een bijwerking van de acne medicijnen. Je kunt deze balsem ook gebruiken op je gezicht, nagelriemen of elk ander plekje dat droog, ruw of pijnlijk is. Ik heb ‘m in de geur Cherry, kersen dus en die ruikt heel lekker.
Zo’n potje kost 10 euro. Maar ik kocht ‘m op een “party” en kreeg toen een leuke aanbieding voor twee potjes. Op de site van Oriflame is de Cherry momenteel niet los verkrijgbaar. Wel in een giftbox met 3 andere geuren: Coconut, Vanilla en Caramel. Los verkrijgbaar zijn de neutrale geur, Blackcurrent, Coconut en Rose.

Gebruik jij deze producten ook?? en wat zijn jouw favorieten van de afgelopen maanden??

Groetjes Julia…

Reacties