Golden Globes 2015

Begin deze week zijn The Golden Globes weer uitgereikt.
De prijzen voor de beste films en series. Wil je weten wie er precies gewonnen hebben klik dan hier.
De meeste films en series zijn nog niet te zien in Nederland. Wat ik wel heel leuk vind is dat Gina Rodriguez een Golden Globe heeft gewonnen voor beste actrice in een tv serie. En dat is natuurlijk de leuke serie Jane the Virgin.

Ik heb vooral naar de outfits van de dames gekeken. Vorig jaar waren er maar 7 outfits waar ik helemaal weg van was. Dit jaar een stuk meer. Mijn complimenten voor de dames 🙂

Lupita-Nyongo-2015-Golden-Globe-Awards-Red-Carpet-Fashion-Giambattista-Valli-Couture-Tom-Lorenzo-Site-TLO-7
Lupita Nyong’o In Giambattista Valli Couture.
Mooi, de beweging, de kleur.

1421030109_katie-holmes-zoom
Katie Holmes in Marchesa.
Mooie kleur. Ik vind die rechte strakke staart niet zo mooi. En ik mis iets, oorbellen of een ketting.

viola-davis-at-2015-golden-globe-awards-in-beverly-hills_5
Viola Davis in Donna Karan Atelier.
Wow heel mooi. De kleur, de pailetten, super.

1421025652_salma-hayek-zoom
Salma Hayek in Alexander McQueen.
Ik vind het model en de stof heel mooi. Ik ben alleen niet zo kapot van t zilveren riempje.

rw
Reese Witherspoon in Calvin Klein.
Heel mooi, en alles past perfect bij elkaar.

jenna-dewan-tatum-2015-golden-globe-awards-in-beverly-hills_1
Jenna Dewan Tatum in Carolina Herrera.
Ik vind het mooi hoe de jurk gedrapeerd is.

sienna-miller-golden-globes-2015
Sienna Miller in Miu Miu.
Ik vind de stof mooi met alle kleine details.

1421025738_felicity-jones-zoom
Felicity Jones in Christian Dior Couture.
Ja mooi, die kleur, het model. Ze lijkt wel een prinses.

1421023801_jessica-chastain-zoom
Jessica Chastain in Atelier Versace.
De kleur van de jurk staat zo mooi bij haar rode haar en haar lichte huid.

1421021610_allison-williams-zoom
Allison Williams in Armani Privé.
Ja mooi, heel apart met die stroken en al die kleine steentjes.

a39e11de_dianek.xxxlarge
Diane Kruger in Emilia Wickstead.
Eenvoudig model maar toch mooi door de zilveren stof. Ook de accessoires zijn super.
1421020168_julia-louis-dreyfus-zoom
Julia Louis-Dreyfus in Narciso Rodriguez.
Ik vind de asymmetrisch schouder leuk, en ook dat het bovenste gedeelte van een andere stof is gemaakt.

Kate-Beckinsale-2015-Golden-Globe-Awards-Red-Carpet-Fashion-Elie-Saab-Couture-Tom-LOrenzo-Site-TLO-7
Kate Beckinsale in Elie Saab.
Ja mooi, Kate stelt nooit teleur. Mooie kleuren, leuke combinatie van stoffen, mooie accessoires en ook leuk de donkere nagellak.

1421028990_catherine-zeta-jones-zoom
Catherine Zeta Jones in Angel Sanchez.
Ik vind de kleur mooi en ook de plooien op het bovenstuk.

1421032448_joanne-froggatt-zoom
Joanne Froggatt in Marchesa.
Heel mooi. Mooie kleur en alle details op de jurk zijn ook prachtig.

1421025211_heidi-klum-zoom
Heidi Klum in Atelier Versace.
Ja mooi, het asymmetrische en de verschillende stoffen.

julia-goldani-telles-at-2015-golden-globe-awards-in-beverly-hills_1
Julia Goldani Telles in Carmen Marc Valvo.
Ik vind de kleur en het model heel mooi. Ook het diepe decolleté ziet er stijlvol uit.

Welke look vind jij het mooist??

Groetjes Julia…

Reacties