River Guarana

2014-10-21 17.04.28Tijdens het WK voetbal afgelopen zomer kocht ik bij de Aldi een groen blikje energiedrank. In plaats van cafeïne zit er guaraná in dit drankje, een natuurlijke ‘energiesupplement’.

guarana_energydrank_normal_a18137
Ik ben dol op dit groene drankje. Ik vind de smaak van energiedrankjes lekker alleen de energie die je er van krijgt hoeft voor mij niet zo. Dus ik drink dit niet ’s avonds omdat ik dan echt niet meer kan slapen.

guarana_energydrank_normal_a18135
De oranje versie smaakt eigenlijk het zelfde als de groene versie. De ingrediënten zijn ook ongeveer hetzelfde.

guarana_energydrank_normal_a18136
De rode versie smaakt wel heel anders. De ingrediënten zijn hier wel anders, er zit wortel en zwarte bes bij. De zwarte bes proef je heel duidelijk en dat vind ik heerlijk.

Drink jij energiedrankjes? En ken je deze blikjes al??

Groetjes Julia…

Reacties