Bestelling van ikbensieraden.nl

7ef972c14a526de5a125d9b203996c54

ikbensieraden-header

Op de website ikbensieraden.nl kocht ik een ketting en 2 paar oorbellen.

Op de website vind je o.a. armbanden, kettingen, ringen, haar sieraden, horloges, flash tattoomannen sieraden en panties.

2015-08-29 13.22.022015-08-29 13.22.10

Ik heb iets met appels. Ik heb een schilderij, schaaltjes en sieraden.
Assepoester is mijn favoriete sprookje, maar deze leuke ketting doet me denken aan sneeuwwitje.

De ketting heet: Een Hapje van de Apple Ketting en vind je hier.
De ketting kost € 9,95.

snow-white-and-the-seven-dwarfs-59

2015-08-29 13.24.26

Mijn eerste paar oorbellen zijn deze mooie kleurrijke met de naam: Ibiza oorbellen hars en zirkonia bloem.
Ik vind ze prachtig, echte statement oorbellen. Leuk bij een wit shirt en jeans, maar ook mooi bij een chique outfit.
Deze oorbellen kun je vinden onder de categorie: Ibiza oorbellen en kosten € 9,95.

2015-08-29 13.24.09

Mijn tweede paar oorbellen zijn deze beauty’s met de naam: Trendy oorbellen stad landschap met zirkonia.
Ze doen mij denken aan de Art Deco stijl, zoals deze gebouwen.

Niagara_Mohawk_Bldg_(Syracuse,_NY)
Links: Niagara Mohawk-gebouw. Rechts: Chrysler Building.

Deze oorbellen vind je onder de categorie: Trendy oorbellen en kosten € 5,95.

Mooie duidelijke website, leuke sieraden en ook nog eens gratis verzending.

grverz

Kennen jullie deze website al?

Groetjes Julia…

Deze review bevat een product wat is verkregen van een bedrijf of merk.

 

Reacties