Scoupy

2016-02-15 12.39.01

Via Scoupy kun je gratis, of voor een klein prijsje (50 cent) nieuwe producten uitproberen.
Je koopt de producten in de winkel. Via de app kun je de streepjescode scannen er weet je zeker dat je het juiste product hebt. Daarna maak je een foto van de kassabon, die stuur je ook in via de app. Je vult je gegevens in en 1 dag later staat het geld al op je rekening.
Scoupy heeft een app maar “gewoon” via de website kan ook.

scoupy1

Momenteel heeft Scoupy bovenstaande aanbiedingen. Ik kocht alle 4 de producten bij Jumbo.

Bolletje Ontbijtcrackers die normaal € 1,68 kosten kun je gratis proberen. Er zijn 3 soorten, ik koos de meerzaden variant.
Verkade Dubbeldik, normaal € 1,79 nu voor 50 cent.
Mentos Popins, normaal € 1,36 nu voor 50 cent. Er zijn 2 soorten, ik koos de fruit variant. Ze zak was nog dezelfde leeg 🙂 Heerlijk, ze smaken als Skittles maar dan groter.
Crystal Clear in pak, normaal € 1,21 nu voor 50 cent. Er zijn 5 varianten, ik koos citroen/passievrucht.

scoupy2

Via de App kun je precies zien hoeveel geld je terug krijgt.
Nu moet ik alleen niet vergeten om wat vaker op de Scoupy App te kijken voor leuke aanbiedingen.

Hebben jullie de Scoupy App al geprobeerd?

Groetjes Julia…

Reacties