Scoupy deel 2 + Campina

2016-03-16 17.00.48

In dit artikel vertelde ik al eerder over Scoupy.
Dit zijn de producten die je momenteel gratis of voor 50 cent kunt proberen via Scoupy.
Goed de app/site in de gaten houden dus. (de Sultana actie is intussen al weer verlopen)

scoupymaart

Tandpasta is altijd handig, dus die heb ik gekocht. Was toch gratis 🙂
Sultana’s eet ik vaak als tussendoortje. Ik heb deze nog niet geproefd, maar ze smaken waarschijnlijk prima zoals altijd.
Dan de Autodrop Pittige Patsers. Ik koos voor de zure snoepjes, omdat ik geen drop lust.
Op de verpakking staat extreem zure fruitgum. Maar zo extreem zuur waren  ze niet. Ik had het kleine doosje zo leeg. Heel lekker dus, beetje zuur maar niet extreem.

Dan nog een geld-terug-actie van Campina. Je kunt Campina Langlekker (Melk) gratis uitproberen en Campina Stevige Yoghurt. De yoghurt is er in 3 smaken: Aardbei, Braam en Framboos/Rabarber. Ik koos voor Braam, en die was heerlijk.

Hebben jullie nog tips om gratis producten uit te proberen??

Groetjes Julia…

Reacties