Koningsdag artikelen

Koningsdag2016-categorieAankomende woensdag is het Koningsdag. Ik moet er nog steeds aan wennen dat de naam en datum zijn veranderd.
Heb je zin om lekker te feesten kijk dan eens op ditverzinjeniet.nl voor leuke Koningsdag artikelen.

ditverzinjeniet1
Dit zijn momenteel de populairste oranje items op deze site.

2016-04-14 17.02.35
Ik heb geen plannen voor woensdag maar een wijntje lust ik wel. In mijn eentje een hele fles leegdrinken is wat veel van het goede. Dus wat heb ik nodig om mijn wijnfles weer te sluiten…. juist een wijnstopper.
Deze leuke oranje vis past mooi bij de gelegenheid.

2016-04-14 17.04.08
Het leuke rubberen visje zit in een vrolijke verpakking.

2016-04-14 17.17.09
Je kunt het visje gemakkelijk in de fles stoppen en er weer uit halen.
Het lijkt zo net of z’n oogjes eruit puilen 🙂
Deze leuke vis kost € 6,95

Voor meer aparte dingen zoals cadeaus en gadgets kun je kijken op de site ditverzinjeniet.nl

Deze review bevat een product wat is verkregen van een bedrijf of merk.

Reacties