Lente favorieten

2016-05-26 14.20.14

Ik ben niet iemand die elke week of maand nieuwe favorieten heeft. Maar de laatste paar weken merk ik dat ik heel blij word van bovenste producten. Ben je benieuwd welke producten het precies zijn… kijk dan even mee.

Als eerste de Spray On Moisturizer van de Aldi.
Het is een bodylotion spray met de geur van Cacao.
Heerlijke geur, gemakkelijk op je huid te sprayen, droogt snel op, plakt niet.
Er zijn nog 2 geuren Aloë Vera en Pure Haver.
De prijs is € 1,99

Als tweede een body spray van Treacle Moon. Ik schreef hier al eerder over dit leuke merk. Treacle Moon is te vinden bij Albert Heijn en sinds een paar maanden ook bij Etos. De bodyspray is alleen bij Etos te krijgen. “Mijn” Etos had ‘m niet maar gelukkig vond ik ‘m bij Etos op het station van Zwolle. Ik ben voor de geur Sweet Blueberry Memories gegaan. De andere geur is One Ginger Morning.
Deze body spray ruikt heerlijk en voelt lekker fris aan.
De prijs is € 3,99.

Als derde de make-up fixing spray van Essence. Deze is te koop bij Kruidvat en Trekpleister. De fixing spray zit in het tweede schap. Heeft “jouw” Kruidvat geen tweede Essence schap, dan kun je ‘m online bestellen en naar je thuis laten sturen of ophalen in de winkel. Dat laatste scheelt je verzendkosten.
Ik ging op 15 mei naar een festival (7th Sunday) en heb de spray toen geprobeerd. Na dat ik mijn make-up had opgedaan gebruikte ik de spray. Je make-up blijft niet alleen langer zitten het voorkomt dat het er poederig uit zit. Je kunt de spray ook uren later nog even gebruiken om je gezicht een beetje op te frissen.
De prijs is € 2,99

Als vierde Beauty Elixer for your hair van Orofluido. Ik heb deze ooit gekregen in een goodiebag. Wat een heerlijk product. Na het douchen gebruik ik deze olie op mijn natte haar. Achter ik mijn nek waar ik vaak klitten heb omdat ik een slag in mijn haar heb en in de rest van mijn haar en vooral de puntjes.
Niet op mijn hoofdhuid.
De geur is geweldig en mijn haar wordt er zacht van en gaat minder snel in de knoop.
Zo ver ik kan vinden is dit merk alleen online verkrijgbaar o.a. bij Knip & Go. 100 ml kost daar € 14,95

Als vijfde Kokos Boost van Andrélon. Deze verzorgende spray zou luchtig volume moeten geven aan fijn haar. Ik heb zelf geen fijn haar en het volume is me ook niet opgevallen. Waarom vind ik ‘m dan toch fijn…
Ik gebruik meestal een sea salt spray en dit heeft ongeveer hetzelfde effect en ruikt ook nog eens heel lekker. Mijn haar is dan wat minder plat en glad… o wacht dan is ’t toch volume 🙂
De spray is bij verschillende drogisten te krijgen en kost € 4,99
Ik heb gewacht op een aanbieding omdat ik 5 euro best veel vind.

Als laatste een deodorant van Fa. De geur is Hibiscus en deze ruikt zalig. Er is ook een douchegel van. De prijs is € 3,39
Ik koop Fa producten meestal in de aanbieding. Een paar weken geleden was er de aanbieding 3 voor 4 euro.
Nu is er de aanbieding 1+1 gratis. (bij Kruidvat)
Etos heeft elke paar maanden nog een betere aanbieding 1 euro per stuk. ff de folders in de gaten houden…

Dit waren mijn favorieten. Ik ben benieuwd wat jullie favorieten zijn. Welke geweldige producten heb ik gemist en moet ik meteen gaan kopen?? 😉

Groetjes Julia…

Reacties