Moederdag artikelen

hotelmama

Aanstaande zondag is het Moederdag. Heb jij al een cadeau(tje) voor je moeder gevonden?
Ik wel, op de site https://www.ditverzinjeniet.nl/

moederdag1

Dit zijn momenteel de populairste Moederdag items op deze site.
Ik heb natuurlijk iets heel anders gekozen voor mijn moeder. Ben je benieuwd wat dat is…. kijk dan even mee.

moederdag2

Mijn moeder houdt van knutselen en kan dan ook wel een leuke pennenhouder gebruiken. Je kunt er natuurlijk ook andere dingen in doen, zoals een schaar en kwasten.
Deze pennenhouder heeft de vorm van een puntenslijper.

2016-04-14 17.23.11

Heel leuk!! Een hele grote houten puntenslijper waar je pennen en andere dingen in kunt zetten. Alle details kloppen.
De hoogte is 12 cm.

2016-04-14 17.21.14

De zijkant en achterkant zien er ook heel mooi uit.
Hij is gemaakt van echt hout. Verkrijgbaar in een lichte en een donkere kleur.
Hij kost € 19,95.

Mijn moeder gaat hier zeker blij mee zijn. <3

Voor meer aparte dingen zoals cadeaus en gadgets kun je kijken op de site ditverzinjeniet.nl

Deze review bevat een product wat is verkregen van een bedrijf of merk.

Reacties