Mijn favoriete youtubers

 

yt_1200-vfl4C3T0K

Youtubers… ik volg er een heleboel. Daarom vandaag een lijstje van mijn favorieten. Ik zal het beperken tot 5 buitenlandse en 5 Nederlandse.

1. De absolute nummer 1 is voor mij emilynoel83. Haar reviews en tutorials zijn het beste. Ze vertelt heel rustig, duidelijk en eerlijk wat ze vind. Ook nog goede humor. Haar man, dochtertje en kat cupcake komen af en toe ook voorbij. Ik volg Emily al jaren.

2. Dan iemand die ik pas kort geleden heb “gevonden” op youtube: Jessica Braun | JAMbeauty89
Hele leuke meid.

3. Dan ItsKeerstin. De dame met de enorme haul-video’s, ze maakt ook heerlijke declutter-video’s.

4. Dan Kristin Gehm. Ook zij vertelt rustig en duidelijk over de mooiste producten.

5. En dan Kandee Johnson. Ik volg haar ook al jaren. Als je het ff hebt gehad kijk dan een video van Kandee en je bent weer helemaal vrolijk.

Omdat 5 eigenlijk te weinig is 🙂 pixiwooMelissa AutrycutepolishFleur DeForceMrslolalynnTatiIngrid NilsenCassandra BanksonMary ElizabethWhatWouldLizzyDoSamantha SchuermanxsparkageZoella,

Dan nu de Nederlandse Yotubers.
1. Hier heb ik ook weer een hele duidelijke nummer 1: Elise Joanne. Ze heeft een hele eigen manier. Ze zegt dingen als: als een malle. Ik word heel vrolijk van haar.

2. Dan byAranka. Ook een hele leuke vrolijke meid.

3. Dan Kirsty ten Bos. Zij heeft niet zo veel volgers als Elise en Aranka, maar ik vind haar video’s wel heel leuk.

4. Ja Pinky Polish is ook zeker 1 van mijn favorieten. Hele leuke video’s en ook aandacht voor nagellak.

5. BelessaNL hoort er ook bij voor mij. Leuke meid!!

Wie zijn jullie favorieten??

Groetjes Julia…

Reacties