de bomberjack

Scan0216Eergisteren was ik in Amsterdam (waar over later meer) om o.a. te shoppen. Veel kijken en niet zo veel shoppen haha
Wat me opviel waren de bomberjacks.

Vorig jaar zag ik op de cover van de Flair een hele mooie gebloemde bomberjack van Only. Die MOEST ik hebben. Ik vond ‘m online bij localsunited.nl.
Het jasje is tweezijdig te dragen. De binnenkant is grijs. Ik ben dol op dit jasje!!

bombers.png

Bij H&M zag ik verschillende soorten hangen. Tussen de € 29,99 en € 49,99. Ik vond ze wel wat duur, vooral omdat sommige niet eens gevoerd waren.

14045814_10157376713935381_6971848247588297569_n
Vorig jaar kocht ik bij Action een bomberjackje voor nog geen 10 euro. Dit is wel een hele simpele versie, niet gevoerd en van dunne stof. Maar als je ‘m aan hebt ziet ‘ie er heel leuk uit. Mijn tip voor mezelf of voor jullie… houd de goedkopere winkels in de gaten voor betaalbare bomberjacks.

Ook River Island heeft mooie exemplaren. Ook niet goedkoop, tussen de 25 en 87 euro.
bomberjack2

Verder zag ik nog bombers bij Monki en Topshop, maar de meeste winkels zullen ze wel hebben.

Even iets heeeel anders wat blijkbaar ook weer in is…. patchwork.

patchwork.jpgZoals deze laarsjes van Gabor en dit rokje van Monki. Patchwork is echt iets waar je van moet houden. De laarsjes lijken me leuk bij een verder rustige outfit. Het rokje is niet echt mijn ding.

Hebben jullie al trends gespot voor de herfst/winter??

Scanjulia

Reacties