Jamin & Søstrene Grene

img_20161026_151640Toen ik woensdag in Amsterdam was moest ik natuurlijk ook even naar Jamin en Søstrene Grene. Bij Jamin kocht ik 2 van de 3 nieuwe limited editions van Tony’s Chocoloneley. Er lag ook nog leuk Halloween snoep in de winkel. Ik kocht een Milkay Way Midnight Dark en White Candy Corn M&M’s. Er lag ook nog een rol Oreo’s die ik nog niet kende: Golden Oreo.

Tony’s Puur Gember Citroen € 3,75
Tony’s Wit Walnoot Walnoot € 3,75
Milkay Way Midnight Dark € 1,50
White Candy Corn M&M’s € 2,00
Golden Oreo € 2,50
De prijzen weet ik niet helemaal zeker omdat ik alleen de pinbon nog heb. Volgens mij zijn de prijzen online en in de winkel verschillend.

20161028_152033
De Golden Oreo’s zijn “goud” van kleur en smaken naar Vanille, heel erg lekker.

20161028_152338Ik ging ook even naar Søstrene Grene. Ik had niks nodig maar heb toch wat gekocht 🙂
Een notitieboek € 2,04. Een ansichtkaart € 0,43. Bosvruchten thee € 1,93. Een “kopje” met een letter er op € 1,39. Deze kopjes zijn er met alle letters van het alfabet. Wat ik er precies in ga doen weet ik nog niet. Een kaarsje misschien of iets anders. Als laatste nog een liniaal in de vorm van een teckel € 0,83. Ik kocht ook nog een pot jam en een pot mosterd voor mijn ouders omdat ze op mijn hondje hadden gepast.

Scanjulia

Reacties