Tony's Limited Editions

14359098_10154524567613669_70943619839812713_n

Sinds eind september liggen ze in de winkel… de limited edition repen van Tony’s Chocoloneley. De smaken zijn: melk cola, wit wortel walnoot en puur gember citroen.

a20161119_151536De reep met cola heb ik laten liggen dat is niks voor mij. De andere 2 repen heb ik wel gekocht.

Puur met gember en citroen. Ik was een beetje bang voor de gember maar gelukkig is dat niet het eerste wat ik proef. Ja ik proef citroen en een beetje gember. Lekkere reep.

Wit met wortel en walnoot. Ik was heel benieuwd naar deze reep want ja wortel in een chocoladereep dat is raar toch. Ik weet niet goed wat ik van de smaak moet vinden. Walnoot zit er erg weinig in en de wortel smaakt niet naar wortel vind ik. Mijn moeder vond de wortel juist lekker zoet smaken. Tja ik weet t niet. Ach ja ik zit nog steeds met de witte reep van 2012 in mijn hoofd  met framboos en knettersuiker, die was zoooo lekker.

scan0234

Slaafvrije chocolade… dat is toch de lekkerste chocolade of niet?!

Deze repen zijn te koop op de site van Tony’s Chocoloneley, Wereldwinkels, WAAR, Marqt, de Bijenkorf, Jamin en in kleinere kado- en delicatessenwinkel.

Scanjulia

Reacties