Gedoe bij de buren

18425310_10158739080305381_6572028498808278500_nGisterenavond kwam ik thuis en toen probeerde de politie bij de buren naar binnen te komen. Ze waren ’s middags ook al aan de deur geweest.

Ik woon in een flat en we hebben een portiek waaraan zes appartementen zitten. Ik woon op de 3e verdieping. Deze buren op de 1e verdieping.
Ik hoorde dat de buurvrouw was gevlucht voor haar vriend. Waar hij nu was wisten ze niet. Ze kwamen voor de honden. Via een ladder zijn ze naar binnen gegaan.

Vervolgens hoorde ik dat er een slaapkamerdeur werd ingetrapt. Blijkbaar was de vriend van de buurvrouw toch in huis. Hij had geprobeerd om zelfmoord te plegen en werd door de ambulance opgehaald.

Even later kwam de dierenambulance de honden ophalen.

Ik heb vannacht slecht geslapen en ik merk dat t me bezig houdt. Daarom schrijf dit nu ook. Zo raar dat je totaal geen idee hebt wat er zich bij andere mensen in huis afspeelt.
En dat er zo dichtbij iemand zelfmoord heeft proberen te plegen.

Ik moest dit even kwijt.

Scanjulia

 

Reacties