Nieuw van Hands Off My Chocolate

imagehomc

Op Facebook zag ik voorbij komen dat Hands Off My Chocolate iets nieuws had: chocoladebekers…

Ik dacht even dat het om bekers ijs ging, maar dat was niet zo. Het zijn bekers met daarin per stuk verpakte chocolaatjes. In drie verschillende smaken: chocoladeballen met karamel zeezout, chocoladeballen met hazelnootpraline en zeezout en marshmallows bedekt met melkchocolade. Bij Jumbo kosten deze bekers € 3,59. Op de website van HOMC € 3,99.

20170717_152300

Ik ben geen fan van hazelnoot (sorry hazelnoot) dus ik nam 2 van de 3 smaken mee naar huis.

20170717_152338.jpg

Marshmallows bedekt met chocolade, meer is t eigenlijk niet. Ja ze zijn lekker, maar er zitten er maar 6 in.

20170717_152517.jpg

Chocoladebolletjes met karamel zeezout vulling. Deze vond ik heel lekker. Er zitten 10 stuks in dit doosje.

Vind ik ze lekker? Ja.
Ga ik ze vaker kopen? Nee. Ik koop dan liever de repen van HOMC. Dan heb je meer chocolade voor een lagere prijs.

Hebben jullie ze al geproefd??

Scanjulia

 

Reacties