Chocotasting #4

20180217_160606

Mijn vierde chocobox!!
3 repen van de Duitse chocolatier Hachez. Hachez is één van de weinige chocolade fabrikanten in Duitsland die nog steeds alle productieprocessen onder één dak uitvoert. Van het reinigen en roosteren van de cacaobonen tot en met het verpakken van de chocolade.

20180217_160737

Melkchocolade met stukjes sinaasappel en geroosterde amandelen.
Smaakt heel lekker.

Tja de reep is gebroken, ik weet niet wat ze bij de post met t pakje gedaan hebben.

20180217_160904

77% pure chocolade. Ik ben er dol op, maar je moet er wel van houden.

20180217_161040(0)

De derde reep is een melkchocoladereep met koffie en karamel.
Deze vind ik ook lekker, ik hou niet van koffie, maar de chocolade smaakt prima.
Als je een stukje op hebt gegeten dan heb je van die korreltjes in je mond, griezeltjes noemen mijn moeder en ik die. Ik weet eigenlijk niet wat dat is, ik denk dat de koffie of de cacao grof gemaald is.

Zo ver ik heb kunnen vinden zijn de repen van Hachez in Nederland alleen te koop bij mevrouwnoot.nl en ze kosten € 2,95 per stuk.

Kennen jullie het merk Hachez??

Wil je meer weten over de chocoboxen van Chocotasting klik dan hier.
Lees hier meer over box 1 en box 2 en box 3.

Scanjulia

Reacties