Fenix

Op de site van KPN staat momenteel de tv-serie Fenix. Zo ver ik heb kunnen vinden zou deze serie 2 weken online staan zodat iedereen ‘m kan bekijken, daarna is de serie alleen te bekijken door klanten van KPN. Maar hij staat nog steeds online. Mijn tip… kijk snel deze gave serie nu t nog kan.

Klik hier om de serie te zien.

Achter de gemoedelijkheid van het leven in Brabant gaat een donkere wereld schuil van goed georganiseerde drugscriminaliteit. Dat ontdekken Jara (Rifka Lodeizen) en Rens (Teun Luijkx), die na lange tijd terugkeren in hun geboorteprovincie. Zij wil de naam van haar vader zuiveren, hij wil afstand nemen van zijn criminele familie, maar beiden raken vreselijk verstrikt in het web van boven- en onderwereld, waarvan de grenzen steeds meer vervagen.

 

Ik zal verder niks verraden. Maar ik kan wel zeggen dat ik t een hele mooie serie vind en dat ik hoop dat er een tweede seizoen komt.

Rifka Lodeizen, Teun Luijkx, Jack Wouterse en Hans Dagelet zijn de grote namen die in deze serie meedoen. Maar er is ook een kleine rol voor oud-voetballer Björn van der Doelen. Hij is tegenwoordig muzikant en maakte de muziek bij de serie die je hier kunt vinden.

28660499_958946474262473_2193283850013390381_n

Hebben jullie Fenix al gekeken?

Scanjulia

Reacties