Chocotasting #6

20180708_155429

Mijn zesde chocobox, deze is helemaal gewijd aan het merk Prestat.
De man achter dit Engelse merk is de fransman Antoine Dufour.
Lees meer over Prestat op hun site, je kunt daar ook allerlei chocolade bestellen.

20180708_155645

In mijn pakketje zaten 4 repen (2 kleine witte).

Dark Raspberry: De beste pure chocolade met de volle smaak van frambozen. Tijdens het bereidingsproces bleef de chocolatier frambozen toevoegen totdat de fantastische combinatie ontstond van bitter, lekker en zoet en een licht zuurtje.

Ik vind frambozen echt heel lekker, dus ik ben benieuwd. Mmmm ja deze reep is erg lekker. Ja het is pure chocolade dus sterk van smaak maar door de framboos erin erg lekker.

Fabulously Creamy White: De beste witte chocoladereep smaakt naar verse slagroom. Verder op smaak gebracht met vanille uit Madagaskar. Zelfs deze witte ‘chocolade’ bevat nog bijna 30% cacao. 

De beste witte chocoladereep…. dat zegt nogal wat…
Ik vind ‘m lekker, maar niet echt iets heel speciaals. Gewoon witte chocolade. Sorry.

Dark & Rich Chocolate: Een klassiek goed uitgebalanceerde donkere chocoladereep met een cacaogehalte van 71%. Fruitig in de mond met een vleugje koffie en hazelnoten. De cacaobonen zijn afkomstig van het vulkanische eiland voor de West-Afrikaanse kust, Sao Thome. 

Ik ben benieuwd, ben niet zo’n fan van koffie en hazelnoten…
Ik vind ‘m lekker. Gelukkig proef ik de koffie en hazelnoten niet.

Mijn favoriet is de reep met de frambozen erin, erg verrassend haha

In Nederland is dit merk moeilijk te vinden, alleen de Bijenkorf heeft een paar dingen.

Meer info over chocotasting.com vind je hier. Je kunt eenmalig een box bestellen of een abonnement nemen.

Kennen jullie dit merk al??

scanjulia

 

Reacties