Tony's Chocolonely Limited Editions

20180908_154314(0)

Ja ze zijn er weer, de limited editions van Tony’s Chocolonely. De repen zijn verkrijgbaar bij Wereldwinkels, WAAR, Bijenkorf, Marqt, Jamin, kleinere kado- en delicatessenwinkels, Tony’s Stores en de online chocoshop van Tony’s Chocolonely.

Ze kosten € 3,24 per reep of samen in een kadoosje voor € 9,72.

20180908_154957.jpg

Puur cacaokoekje karamel. Deze reep is dus een reep van pure chocolade met cacaokoekjes en stukjes karamel.
Een lekkere reep. De stukjes karamel proef ik goed, de koekjes helaas niet echt.

20180908_155219a

Melk shortbread karamel. Melkchocolade met shortbread en karamel dus.
Shortbread is een soort zandkoekje uit Schotland. Ik ben dol op shortbread dus ik ben heel benieuwd naar deze reep.
Een lekker reep. Ik proef dat er koekjes in zitten maar niet echt dat het shortbread is. De karamel is wel erg lekker.

Classic shortbread finger biscuits on white surface

20180908_155406a

Blond gekarameliseerde pecan. Blond? Wat is dat dan? Het is witte chocolade met een beetje puur, gemengd met gekarameliseerde pecannootjes.

Deze reep vind ik echt heel lekker. Het is ook de meest aparte reep van de drie.
En ja dat bijzondere kleurtje heeft ook wel wat.

20180908_154056(0)

Lees hier meer over de missie van Tony’s Chocoloneley.

Heb jij ze al geproefd?

scanjulia

Reacties