Kerst chocoladerepen


Op Instagram zag ik dat Hands Off My Chocolate nieuwe repen had, en niet zomaar repen maar kerstrepen. Verkrijgbaar bij Jumbo, Plus, Dirk, Deka, Marqt, Hoogvliet en Makro. “Mijn” Jumbo had ze helaas niet. Gelukkig had de Jumbo in Zuidwolde ze wel.
Ze waren ook online te koop, maar al snel uitverkocht. Behalve de smaak Cinnamon Cookies, die is nu nog te koop.

De eerste kerstkransjesreep ter wereld in de smaak Strawberry Meringue White Chocolate, gemaakt van de allerlekkerste, eerlijke, Belgische chocolade.
Witte chocolade met stukjes aardbei en stukjes meringue. Lekkere reep, heel zoet. Qua smaak niet heel uniek.

De eerste kerstkransjesreep ter wereld in de smaak Cinnamon Cookies Milk Chocolate, gemaakt van de allerlekkerste, eerlijke, Belgische chocolade. Melkchocolade met kaneelkoekjes. Deze vind ik heel lekker, je moet natuurlijk wel van kaneel houden want dat proef je heel goed.

De eerste kerstkransjesreep ter wereld in de smaak Nougat & Macarons 70% Dark Chocolate, gemaakt van de allerlekkerste, eerlijke, Belgische chocolade.
Pure chocolade met macaron en nogat. Tja wat zal ik hier van zeggen. De pure chocolade is lekker en je proeft dat er iets zoiets in zit, maar niet echt wat het is.

De repen wegen 95 gram, online kosten ze € 2,56. Bij de Jumbo betaalde ik er € 2,29 voor.

Toen ik bij de Jumbo was zag ik ook de kerstrepen van Johnny Doodle liggen. Dat was een leuke verrassing. Die gingen natuurlijk ook mee naar huis.

White Crème Brûlée.
Witte chocolade bestrooid met karamelstukjes en gepofte sorghum.
Met gepofte wat?? Ik heb ff op Google gekeken en sorghum is een graansoort. Het smaakt ongeveer hetzelfde als gepofte rijst. 
Deze reep is heeeeel erg lekker.

Milk Chocolate Fondue Marshmallow & Hazelnuts.
Melk chocolade bestrooid met gekarameliseerde hazelnootjes en marshmallows. Deze reep is ook heel lekker.

Dark Chocolate Cake Raspberries.
Pure chocolade bestrooid met gepofte sorghum, brownies en frambozenstukjes.
Dit is een hele lekkere combinatie.

De repen wegen 150 gram, online kosten ze € 3, 07. Bij de Jumbo betaalde ik er € 2,99 voor. Online zijn de witte en de pure reep nog verkrijgbaar.

Hebben jullie deze repen al zien liggen in de winkel?? (als ze er nog liggen hihi).



Reacties