Helden door de modder Vips

8 mei ben ik naar Spaarwoude geweest voor de opnames van Helden door de Modder Vips. Ik zag een oproep op Facebook en ik dacht daar ga ik me voor opgeven. Omdat ik al jaren doppen inzamel voor het KNGF en omdat zo’n obstacle run me leuk leek om eens te proberen. Ik had naar afleveringen van vorige seizoenen gekeken. Ik dacht als Roy Donders het kan dan kan ik het ook wel. 🙂

Er stond een hele lijst met bn-ers die mee gingen doen aan dit programma op Facebook. Voor mij was het meteen duidelijk ik wilde graag bij Ferry Doedens in het team. En helemaal leuk Ferry deed samen mee met Pip Pellens. Beide zijn acteurs uit o.a. Goede Tijden Slechte Tijden. Als vierde in ons team de ervaren obstacle run atleet Rick Urban.

Fotocredits: Reinier Bergsma 
Fotocredits: Reinier Bergsma 
Fotocredits: Reinier Bergsma 

Natuurlijk ook even op de foto.

Voor dat alles begon…

In Helden door de modder VIPS gaan verschillende BN’ers samen met een goede vriend of familielid, een fan en een ervaren obstacle run atleet de sportieve uitdaging aan om aandacht te vragen voor het werk van KNGF Geleidehonden. Dat doen zij op het indrukwekkende maar loodzware Strong Viking Obstacle Run parcours in Spaarnwoude met spectaculaire hindernissen. 
Met het programma vraagt KNGF Geleidehonden om meer begrip voor de positie van mensen met een beperking, waarbij de betekenisvolle rol van de geleidehond duidelijk wordt getoond.


Gepresenteerd door Kim-Lian van der Meij en Viktor Brand.

Met de volgende vips
Anouk Hoogendijk & Anouk Maas. (aflevering 1)

Brenda Donkersloot, Anouk Hoogendijk, Jimmy Warnaar en Anouk Maas.


John de Wolf & Arjan Verhagen (aflevering 1)

Wim Schouten, Arjan Verhagen, John de Wolf en Dayen Drenth.


Ferry Doedens & Pip Pellens (aflevering 1)

Rick Urban, Pip Pellens, Julia Kuijpers, Ferry Doedens.


Wietze Jager & Chris Bergström (aflevering 2)

Kirsten Bruining, Chris Bergström, ? , Wietze Jager


Steven Brunswijk & Ayla Guiaux (aflevering 1)

John de Haan, Ayla Guiaux, Steven Brunswijk, Ricardo van den Belt


Yes-R & Jamie Trenité (aflevering 3)

Yes-R, ? , Corien Jansen, Jamie Trenité


Danny Froger & Natascha Froger (aflevering 3)

Mike Helgers, ? , Natascha Froger, Danny Froger.


Jeffrey Wammes & Inge de Bruijn (aflevering 3)

John Kuijpers, Ilvy Gielen, Inge de Bruijn, Jeffrey Wammes.


John de Bever & Sieneke (aflevering 2)

Marco Zijlstra, Sieneke, John de Bever, Karin Becks.


Britt Scholte & Moise Trustfull (aflevering 3)

Marcel Kok, Moïse Trustfull, Britt Scholte en David Sieben.


Fajah Lourens & Chiel Harten (aflevering 2)

? , Chiel Harten, Merel Sas, en Fajah Lourens.


Brace & Gio (aflevering 2)

? , Frank van Lieshout, Brace en Gio.


Vanaf vrijdag 30 augustus om 20.30 op SBS6.
4 teams per aflevering, 2 teams vallen af, 2 teams gaan naar de finale.
Ik zit in aflevering 2 en misschien in aflevering 4, de finale.

Online kijken kan natuurlijk ook, klik dan hier.

Reacties