Tony's Chocolonely: Limited Editions.

Voor de negende keer al weer!! De limited editions van Tony’s Chocolonely.

Reep 1. Puur 51%, chili fudge, roze peper.
Peper in je reep! Deze Limited Edition is ‘n knaller: chili fudge en roze peper in stevige, pure chocolade met 51% cacao. Behoorlijk next level, al zeggen we het zelf, dus laat maar knallen!
Deze reep vind ik lekker. Maar je moet wel van peper houden, want dat proef je heel erg goed.

Reep 2. Wit 28%, kurkuma, chai, kokos.
Spice up your life! Onze witte Limited Edition met kurkuma chai en kokos is ’n heerlijk romige reep, geïnspireerd op ’t verre oosten. Je waant je op ’n yogamatje.. of een spijkerbed en dat allemaal in ’n reep witte chocolade! Hoewel, wit? Maak maar es rap open dan.. !
Tja, wat zal ik hier van zeggen. Ik ben er niet kapot van. Ik vind het vooral raar.

Reep 3. Melk 32%, honeycomb, tijm.
Lekker dan! Knapperige honeycomb en frisse tijm maken van deze Limited Edition een melkreep met ’n kruidig karakter – zo zouden chefkoks het zeggen. Een beste wel heel erg bijzonder lekkere reep met honeycomb en tijm, zo noemen wij ‘t.
Deze reep smaakt lekker, maar die tijm had er voor mij niet bij gehoeven.

Sorry, ik ben niet zo onder de indruk deze keer. Maar het is ook moeilijk om elke keer nieuwe lekkere combinaties te bedenken.

Verkrijgbaar bij Wereldwinkels, WAAR, Bijenkorf, Marqt, Jamin, kleinere kado- en delicatessenwinkels, Tony’s Stores en online in de chocoshop van Tony’s Chocolonely.

Heb je ze al geproefd?



Reacties