Eerlijke chocolade van Lidl

In de folder van Lidl zag ik deze pagina voorbij komen en ja ik moest meteen naar de winkel om deze repen te halen.

Lees hier meer over de fairtrade repen van Lidl: Way To Go.
Way To Go koopt hun cacao via de coƶperatie Kuapa Kokoo. Divine Chocolate werkt ook met deze coƶperatie uit Ghana.
Ik vind het natuurlijk super dat er meer fairtrade chocoladerepen bij komen. Maar de vraag is…. hoe smaken ze?



Dark Chocolate Pecan Coconut. Ja die smaak heeft Tony’s Chocolonely ook.
Ik vind ‘m lekker. Ik proef alleen de kokos niet zo goed. Maar er zit meer kokos in (5%) dan bij dezelfde reep van Tony’s (4%).



Milk Chocolate Caramel Seasalt. Ja dit is natuurlijk ook een smaak van Tony’s Chocolonely. Deze reep vind ik ook erg lekker. Maar ik ben dan ook dol op alles van karamel/zeezout.



Dark Chocolate. Ook deze reep pure chocolade is erg lekker.


Milk Chocolate. Ja ook deze reep melkchocolade is erg lekker.

Deze reep van Lidl wegen 180 gram en kosten € 1,99 per stuk.

Heb je deze repen al gezien bij Lidl?



Reacties