Chocolade letters

De sint is weer in het land, dus we kunnen weer chocolade letters eten mmmm. 2 kocht ik bij de Aldi en 2 bij de Lidl.

Aldi. Chocoladeletter melkchocolade met karamel en zeezout. Deze is echt zoooo lekker. Maar dan moet je wel van zout houden, want dat proef je goed.

Aldi. Chocoladeletter witte chocolade met speculoosstukjes en speculaaskruiden. Ik vind deze wel lekker, maar de smaak is wel erg sterk.


Lidl. Chocoladeletter witte chocolade met roze peper en limoensmaak. Ik vind deze heel lekker. Maar het is wel een aparte smaak.


Lidl. Chocoladeletter melkchocolade met banoffee smaak en bresilienne.
Banoffee is banaan met toffee (karamel). Maar wat is dan bresilienne…. hazelnoten die geroosterd en gekaramelliseerd worden.
Ik ben normaal gesproken niet zo van de hazelnoten, maar deze chocolade vind ik wel lekker.

Heb jij deze heerlijke chocoladeletters al geproefd??



Reacties