4 repen van Tony's Chocolonely

Als je net als ik iemand bent die dingen maar laat liggen en werkelijk alles uitstelt….. dan kan het zo zijn dat je nog repen hebt liggen die echt gereviewd moeten worden. Toen ik bij Albert Heijn de nieuwe estafette-reep zag liggen dacht ik opeens wat heb ik nog meer liggen van Tony’s. Vandaar 4 repen in dit artikel vandaag.
Reep 1 is een kerstreep. Tony’s heeft naast de melk glühwein reep nu dus een tweede kerstreep. Pure chocolade met candy cane erin.

Deze dus. Daardoor proef je pepermunt. Ik vind deze reep heel lekker en hij doet me denken aan After Eight. mmmm

Reep 2 is een Valentijnsreep. Melkchocolade met roos en framboos.

Dit is een heerlijke melkchocolade met frambozen smaak. Ik proef geen bloemen ofzo…. maar ja hoe smaakt een roos…

Reep 3 is een paasreep. Tony’s heeft nu dus 2 paasrepen, want de 1e paasreep Melk Merengue Citroen is ook nog steeds te koop.

Deze reep is ook van melkchocolade maar dan met spijs en nootjes. Ik vind deze reep lekker. Maar dan moet je wel van amandel houden. Want de spijs is gemaakt van amandel en nootjes in de reep zijn… amandelen.
ps. zoals je ziet lag deze reep niet in de koelkast en was ie een beetje gesmolten….


Reep 4 is de nieuwe estafette-reep. Deze is alleen te koop bij Albert Heijn en op de website van Tony’s. Deze reep is een jaar te koop. Daarna niet meer.

De andere estafette-reep is nog een haf jaar te koop: Melk crunch pecan karamel.
Wit kandijkoek kers. Deze reep is heeeeel erg zoet. De kandijkoek is bros, hard knapperig dus. Ik hoopte eigenlijk op stukjes peperkoek met suiker. Ik vind deze reep wel lekker maar zo enorm zoet dat ik ‘m niet nog eens ga kopen.

Heb jij de nieuwe estafette-reep al geproefd??




Reacties